حسین رضازاده کیست ؟

حسین رضازاده کیست ؟

درباره حسین رضازاده، زندگینامه و بیوگرافی
حسین رضازاده کیست ؟

حسین رضازاده کیست ؟

درباره حسین رضازاده، زندگینامه و بیوگرافی

درباره همایش طلایه داران اقتصاد مقاومتی

آقایون و خانم های بازدید کننده ، تعدادی از جملات زیبای حکیم ارد بزرگ در این پست هست همره با اخبار امروز . نظر هم بدید . بازم بهم سر بزنین:


آغاز همایش طلایه داران اقتصاد مقاومتی    

۱۳۹۴\۰۹\۰۱ - ۹:۰۰ AM


همایش طلایه داران اقتصاد مقاومتی با افتتاح نمایشگاه محصولات و دستاوردهای اقتصاد مقاومتی در سالن تلاش وزارت کار آغار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما ، در این مراسم قرار است از 10 نفر برگزیدگان کشوری طرح اقتصاد مقاومتی سازمان بسیج مستضعفین تجلیل شود.


سخنرانین سردار غلامی رئیس سازمان بسیج سازندگی و سردار نقدی رییس سازمان بسیج مستضعفین از برنامه های این همایش است.
_________________________________
داعش هیچ غلطی نمی تواند بکند    
۱۳۹۴\۰۹\۰۱ - ۱:۵۱ PM


فرمانده کل سپاه در واکنش به تهدید اخیر داعش علیه ایران گفت: از قبل هم تهدید کرده بود و می‌خواست اقدام عملی انجام دهد اما تا حالا نتواسته است هیچ غلطی بکند.


به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، سردار سرلشگر عزیز جعفری در حاشیه همایش طلایه‌داران اقتصاد مقاومتی در مصاحبه با خبرنگاران افزود :‌ در آینده نیز با لطف و عنایت الهی و اخلاص و حضور مردم و اطلاعات مردمی که به دست دستگاه‌های امنیتی می‌رسد و خیلی کمک زیادی به اشراف کامل و جامع اطلاعاتی می‌ شود ، بعید می‌دانم بتواند کاری انجام دهد.

وی گفت:‌ ممکن است چند مورد کار کوچکی بتواند انجام دهد اما در مجموع نمی‌تواند شرایطی را که در برخی کشورهای دیگر بوجود آورد ، در ایران هم بکند.

دنباله های داعش تحت اشراف و کنترل است

فرمانده کل سپاه با اشاره به دستگیری اخیر یک تیم وابسته به داعش در کرمانشاه گفت: بقیه هم تحت اِشراف و کنترل هستند و هر وقت صلاح باشد که با اینها برخورد شود، این برخورد انجام می شود.

سردار سرلشگر عزیز جعفری افزود:‌ این گروهک با توجه به کارهای گسترده شان طبیعی است که یک شبکه پشتیبانی دارند که نیرو برایشان جذب و از آنها حمایت و پشتیبانی می کند.

وی گفت: این ها لایحه های مختلفی هستند که یک بخشی از اینها برخورد شد و دستگیر شدند.

فرمانده کل سپاه با بیان اینکه داعشی ها خیلی وقت است که می خواهند در ایران ناامنی ایجاد کنند اما تا الان نتوانسته اند، افزود: با اشراف اطلاعاتی و دستگاه های امنیتی مجموعه نظام و همکاری مردمی به خصوص اطلاعات مردمی تا الان تلاش هایشان خنثی شده است.

وی گفت:‌ آنها برنامه های مختلفی داشته اند که می خواستند اجرا کنند که از قبل خنثی و با ‌آنها مقابله شد و طبیعی است که این تلاش ها ادامه دارد.

سرلشگر جعفری افزود:‌ تلاش ما نیز برای اشراف و برخورد با آنها ادامه خواهد داشت و به هر حال باید ببینیم که زور کدام طرف بیشتر است ؟ و به نظر می رسد زور جمهوری اسلامی بیشتر باشد.

هر کشوری به خطر داعش پی ببرد به سمت مبارزه با آنها می آید

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: هر کشوری نسبت به خطر داعش که بعضا ًخود قدرت ها به وجود آوردند پی ببرد به سمت مبارزه با آنها می آید.

سردار سرلشگر عزیز جعفری در پاسخ به سوالی درباره همکاری های ایران و روسیه در سوریه افزود: روسیه اولین قدرت منطقه ای است که به خطرات تکفیری ها ، داعشی ها و امثال آنها پی برده است.

وی گفت: کشورهای اروپایی از جمله فرانسه فکر می کرد این تهدیدی را که درست کرده اند ، فقط برای کشورهای منطقه است و الان که به سمت خودشان آمده این ها هم دارند به سمت مبارزه روی می آورند.

وی گفت: در واقع این وحدت برای مبارزه بین همه کشورهایی که با این خطر به نوعی مواجه هستند در حال ایجاد شدن است.

خبرنگاری پرسید:‌ مهمترین دستاورد سپاه در هفته بسیج چیست؟ که سردار جعفری گفت‌:‌ خود بسیجی ها.

وی افزود‌: بسیجی ها نعمت بزرگی هستند و اگر بسیجی ها را داشته باشیم همه چیز داریم.

دشمن روی فشار اقتصادی متمرکز شده است

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: دشمن روی فشار اقتصادی متمرکز شده است تا انقلاب اسلامی را از این طریق به تسلیم وا دارد و مردم را دچار تغییر در باورها و ارزش هایشان کند.

سردار سرلشکر عزیز جعفری در همایش طلایه داران اقتصاد مقاومتی افزود: اینکه گفته می شود ممکن است دشمن دست از هدف خود که تغییر در نظام جمهوری اسلامی ایران است ، برداشته باشد ، غلط است زیرا هدف دشمن تغییر نکرده بلکه ممکن است روش را عوض کند.

وی گفت: هدف دشمن تغییر رفتار در مسیر و اهداف انقلاب اسلامی است و امکان ندارد که تغییر کند.

فرمانده کل سپاه افزود : دشمن این را که انقلاب اسلامی در مسیر جمهوری اسلامی باشد ، نمی خواهد و هرگز با آن کنار نمی آید.

سردار جعفری با تاکید بر اینکه اهداف جمهوری اسلامی با منافع دشمن در تضاد است، گفت: تا انقلاب اسلامی است آمریکا نیز با آن مخالف است مگر آنکه آمریکا ماهیت خود را تغییر دهد و دست از ظلم و ستم بردارد.

وی افزود : ماهیت انقلاب اسلامی ظلم ستیزی است و دشمن که هدفش تغییر در رفتار جمهوری اسلامی است ، دست برنخواهد داشت اما روش را عوض می کند.

سردار جعفری گفت: در همین فضای جدید مقام معظم رهبری تذکر نفوذ می دهند برای اینکه دشمن روش را عوض می کند و ما باید متوجه روش نرم دشمن برای تغییر در رفتار جمهوری اسلامی باشیم.

وی افزود: اینکه گفته می شود دشمن در اهدافش تغییر نکرده ، اشتباه است.

یکی از عرصه های فعالیت بسیج اقتصاد مقاومتی است

فرمانده کل سپاه با اشاره به تهدیدات جدید دشمن درباره مسایل اقتصادی گفت: یکی از عرصه های فعالیت بسیج اقتصاد مقاومتی است که چند سالی است در دستورکار سازمان بسیج مستضعفین قرار گرفته است.

سردار سرلشکر عزیز جعفری در همایش طلایه داران اقتصاد مقاومتی افزود: بسیج در کنار دیگر عرصه های فعالیتی نظیر امور دفاعی، امنیتی، فرهنگی و اجتماعی، اقتصاد مقاومتی را به دنبال تدابیر و فرامین مقام معظم رهبری در دستورکار قرارداده و پیگیری می کند.

وی با اشاره به توانمندی های عظیم داخلی گفت: با این همه توانمندی و ایمان مردم و بسیجیان همه تهدیدات دشمن قابل خنثی شدن است منوط به اینکه ما عزم و اراده و بصیرت داشته باشیم که خوشبختانه اینها در حد اعلای خود در مردم ما هست.

فرمانده کل سپاه با اشاره به تعامل بسیج با دولت افزود: در صورتی که دولت بخواهد این توان عظیم و مردمی را در عرصه اقتصادی بکار بگیرد وضع خیلی متفاوت می شود با کاری که تا الان بسیج در عرصه اقتصاد مقاومتی داشته است.

سردار جعفری افزود: بدون خواست و پشتیبانی دولت اینگونه کارهای اقتصادی ازجانب بسیج به نتیجه مطلوب و نهایی نمی رسد.

وی گفت: البته دولت جلسات هماهنگی گذاشته و طرح های سازمان بسیج به آنها ارائه شده است. معاون اول رئیس جمهور قول داده این طرح ها تحت حمایت دولت قرار بگیرد و ان شاء الله این اقدامات به نتیجه مطلوب می رسد.

سردار جعفری گفت: آنچه مهم است عزم و اراده و نیت خالص است.

وی افزود: سپاه و بسیج باتوجه به اینکه مدافع انقلاب اسلامی و ارزش ها و مردم باید باشند و هستند در اینگونه عرصه ها نیز باید فعالیت داشته باشند و دستگاه های مختلف کشور از این گستردگی سازمان بسیج و توان آن استفاده کنند.

سردار جعفری با بیان اینکه انقلاب اسلامی امروز از وضع بسیار خوبی در عرصه های مختلف برخوردار است، گفت: البته سرعت انقلاب اسلامی در خارج بیشتر از داخل است و این مربوط به بعد ایستادگی در برابر دشمنان و ظلم ستیزی و استکبارستیزی است.

وی افزود: در عرصه داخلی موانع و مشکلاتی وجود دارد که امیدواریم با روحیه جهادی از میان برداشته شود.

سردار جعفری گفت: بدون تردید اگر یک کار جهادی در عرصه مختلف فعالیت بسیج همراه شود حتما با موفقیت و توفیق الهی همراه خواهد بود.

وی گفت : کار جهادی از دید رهبر معظم انقلاب دارای سه شرط است اول باید خالص و دوم باید پرتلاش وسختکوشانه باشد و سوم اینکه با ان مخالفت انجام می شود.

فرمانده کل سپاه افزود: در مسایل دفاعی دشمن خارجی و در کار اقتصادی مخالفت ها و موانع فراوان داخلی وجود دارد و این مخالفت ها را باید به پای کار جهادی گذاشت.

سردار جعفری گفت: کار جهادی و جدید که خلاف رویه سنت های قبلی است طبیعتا با آن مخالفت می شود و ما باید مبارزه با این مخالفت ها و برداشتن این موانع را با روحیه جهادی ادامه دهیم.

وی با اشاره به جبهه های مقاومت و حضور نیروهای مستشاری ایران در عملیات نظامی کشورهای خط مقاومت و همچنین فعالیت بسیجیان غیرایرانی در این کشورها گفت: اگر آن سه شرط جهادی مقام معظم رهبری وجود داشته باشد کار در عرصه اقتصادی هم ارزش کار جهادی در عرصه های فناوری و اقتصادی را دارد و حتی این کار دست کمی از ارزش کار امنیتی و رفاهی ندارد و بعضا ارزش و اهمیت آن بیشتر است.

سردار جعفری افزود: همانطور که جهاد علمی در برخی جاها ارزشش بیشتر از قتال و کشتن و کشته شدن است.
_________________________________


آدمیانی که با دیگران رو راست نیستند ، با خود نیز ، بدین گونه اند .  حکیم ارد بزرگ نابغه عرصه فلسفه

گردن کشان ، خیلی زود ، برده آدمهای بد کردار می گردند .  حکیم ارد بزرگ (Great Orod_The greatest philosopher of history)

مرد دلیر بهنگام ستیز و نبرد ، رایزنی و مشورت با ریش سپیدان را فراموش نمی کند .  حکیم ارد بزرگ (پدر فلسفه جدید)

مردانی که همواره از جایگاه و هنجار زنان پشتیبانی می کنند ، خود بیشتر از دیگران به نهاد زن می تازند .  حکیم ارد بزرگ (Great Orod_The greatest contemporary philosopher)

ناتوان ترین آدمیان ، آنانی هستند که نیروی بدنی خویش را به رخ دیگران می کشند .  حکیم ارد بزرگ (Great Orod_The greatest philosopher of the century)

کسی که بدگویی می کند ، خواری را به جان می خرد .  حکیم ارد بزرگ (Great Orod_Philosophy and wisdom)

ارزش بستگان خود را بدانیم و یاورشان باشیم . حکیم ارد بزرگ (Great Orod_philosopher king)

 

Great Orod is one of the most important Iranian philosophers , Great Orod is one of the world's best known and most widely read and Great Orod studied philosophers , Great Orod_The greatest philosopher of the century , Great Orod_Father of modern philosophy , Great Orod_World Philosophy teacher , Great Orod_philosopher king , Great Orod_The greatest philosopher , Great Orod_The greatest philosopher of the world , Great Orod_The greatest contemporary philosopher , Great Orod_The greatest contemporary philosopher , Great Orod_The greatest philosopher of history , Great Orod_World philosopher , فیلسوف , فیلسوف ایرانی , حکیم ارد بزرگ , great orod, hakim orod bozorg, بزرگترین فیلسوف


کوشش کنیم ، زندگی زناشویی آشنایان و بستگانمان ، از هم گسیخته نشود . حکیم ارد بزرگ (Great Orod_World Philosophy teacher)

خودخواه ترین آدمیان، آنانی هستند که چشمان خود را بر سرنوشت هم میهنانشان بسته اند. حکیم ارد بزرگ (بزرگترین فیلسوف ایران)

دلدادگی به میهن، نشان پاکی روان آدمیست .  حکیم ارد بزرگ (Great Orod_The greatest philosopher)

روزی که میهن و کشور خویش را از یاد ببریم ، امنیت خود را از دست داده ایم .  حکیم ارد بزرگ (Great Orod is one of the most important Iranian philosophers)

هنرمندان ، شاعران و نویسندگان افسرده و غمگین ، دروازه های شکست را بر روی سرزمین خویش ، باز می کنند . حکیم ارد بزرگ (Great Orod_Iranian philosopher)

سیاستمدار ناتوان ، کارش هرز نیروهاست . حکیم ارد بزرگ (Great Orod)

با بازگویی رخدادهای بد زندگی ، خویش را نیازاریم .    حکیم ارد بزرگ (Great Orod_World philosopher)

اساتید دانشگاه ها و آموزگاران باید تولید کننده داده های درست در اینترنت باشند هنگامی که آنها اینترنت را به هیچ می گیرند خود به خود داده های فضای مجازی هر روز بیشتر از پیش به پلشتی و کم باری دچار می شوند باید اساتید را وادار نمود آنچه را می دانند در اختیار همگان قرار دهند دانش باید در هر سرزمینی به تندی گسترش یابد و جای خموشی و این پا و آن پا کردن نیست.

مردی که همسرش را به درشتی بیرون می کند، به اشک به دنبالش خواهد دوید.  حکیم ارد بزرگ (Great Orod_The greatest philosopher of the world)

مهر خویش را ، از همسایگان دریغ نکنیم . حکیم ارد بزرگ (Great Orod_The greatest contemporary philosopher)


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد